Obchodné podmienky
Úvodné
ustanovenia
1. Spoločnosť Andros, s.r.o. so sídlom: Tallerova 4, Bratislava, IČO: 51084554, zapísaná v Obchodnom registri
na Okresnom súde Bratislava, vložka č. 124636/B vydáva tieto Všeobecné obchodné
podmienky pre predaj tovaru (dalej len VOP).
VOP upravujú právne vzťahy medzi Predávajúcim a jeho Zákazníkmi
vznikajúce pri predaji Tovaru. VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvného vzťahu
medzi Predávajúcim a Zákazníkom a sú zverejnené a dostupné v písomnej forme v
prevádzkových priestoroch Predávajúceho a v elektronickej forme na internetovej
stránke http://www.pneueshop.sk.
2. VOP sú záväzné pre všetky Zmluvné strany,
t.j. účastníkov záväzkového vzťahu a vychádzajú zo všeobecne záväzných právnych
predpisov platných v Slovenskej republike, najmä Obchodného zákonníka,
Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa.
I. Objednávka - uzatvorenie kúpnej zmluvy
1. Spotrebiteľ objednáva výrobky
predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na stránke www.pneueshop.sk
alebo telefonicky aj bez nutnosti registrácie.
2.Takto vykonaná objednávka sa považuje za
záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. v znení neskorších zmien a
predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na ďiaľku.
3. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ
uviesť meno a priezvisko, poštovú
adresu, telefónne číslo, e-mail, názov tovaru, popis tovaru, počet
kusov, dátum vystavenia objednávky, a živnostník resp. právnická osoba navyše
okrem obchodného mena, adresy sídla vrátane PSĆ, čísla telefónu a e-mailovej
adresy aj IČO, DIĆ a IČ DPH (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky
spĺňa automaticky).
4.Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane
osobných údajov č. 122/2013 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi
predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby
zabezpečujúcej prepravu tovaru).
5. Po doručení objednávky bude táto
objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný
vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Od tohto termínu je objednávka pre
spotrebiteľa záväzná.
6. Predávajúci má právo stornovať objednávku,
alebo jej časť ak:
a) produkt sa nevyrába alebo sa prestal
vyrábať
b) zmenila sa cena dodávateľa produktu
c) zmenila sa lehota na dodanie tovaru
d) vystavená cena produktu bola chybná
pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom
plnení. O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo
e-mailom.
7. V prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej
čast budú kupujúcemu po stornovaní objednávky finančné prostriedky vrátené do
14 dní na ním určený bankový účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.
II. Cena a platobné podmienky
1. Cena produktu je stanovená cenníkom
predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez
predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v
nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Cena zrealizovanej
objednávky sa nemení. Predávajúci doručí spotrebiteľovi tovar za cenu v akej
bol objednaný.
2. Všetky ceny za tovar a služby a všetky
poplatky v internetovom obchode sú uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do
vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
3. Spotrebiteľ uhrádza platbu za tovar formou
dobierky.
4. V individuálnych prípadoch je možné
dohodnúť sa aj na platbe vopred cez faktúru.
III.
Doprava
1. Doprava je realizovaná prostredníctvom
dopravnej spoločnosti DPD, QDL a SDS.
2. Doprava je možná len v rámci územia
Slovenskej republiky.
3. Dopravné je účtované vo výške 8 € s
DPH za jeden balík pneumatík (do 2ks).
To znamená, že pri štandardnej objednávke 4
kusov pneumatík je cena dopravy 16 €, za každý další balík bude účtované
poštovné 8 €.
IV.
Dodanie a preberanie tovaru
1. Ak je objednaný tovar dostupný
skladom odošleme Vám ho ešte v ten istý
alebo nasledujúci pracovný deň - doba dodania tovaru je od 24 do 48 hodín.
2. Ak tovar skladom nie je vybavovanie vašej
objednávky sa môže predĺžiť vzhľadom na aktuálnu dostupnosť u našich
dodávateľov. Väčšina tovaru je doručená do 3 až 5 pracovných dni.
3. Pred doručením vás bude telefonicky
kontaktovať kuriér spoločnosti DPD-QDL-SDS.
4. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ
povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je
zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia
zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou
spísať Zápis o škode na zásielke. Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné
uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho
prevzatia.
5. Prevzatím tovaru na dohodnutom mieste
prechádza vlastnícke právo k tovaru na kupujúceho.
6. Daňový doklad - faktúra je dodaný spolu s
tovarom. Doklad o zaplatení tovaru vydáva kuriér ktorý tovar doručuje. V
prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete pri prevzatí tovaru.
7. Doprava tovaru k spotrebiteľovi je
realizovaná špedičnou spoločnosťou v pracovné dni od 24 do 48 hod od prevzatia tovaru. Na adrese doručenia
je nutné zabezpečiť v deň doručenia prevzatie tovaru v dobe od 8:00 – 17:00. V
prípade že v daný den nemôžete prevziať zásielku dohodnete sa s kuriérom na
inom termíne.
V.
Odstúpenie od zmluvy
1. Objednávka vykonaná prostredníctvom
internetového obchodu má charakter spotrebiteľskej zmluvy, ktorá bola uzavretá
pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku. V zmysle §7 zákona č.
102/2014 Z. z. je kupujúci oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14
pracovných dní od prevzatia tovaru.
2. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené
písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii
tovaru, predávajúceho a kupujúceho a
musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s tovarom na prevádzku
predávajúceho na náklady kupujúceho. Tovar musí byť doručený predávajúcemu
spolu s dokladom o kúpe a formulárom na vrátenie tovaru ktorý je v potvrdení
objednávky.
3. Pneumatiky alebo disky ktoré boli obuté,
jazdené alebo nejako poškodené sa nedajú vrátiť.
4. Pri splnení všetkých vyššie uvedených
podmienok pre vrátenie tovaru Vám peniaze za tovar zašleme poukážkou alebo
prevodom na Váš účet najneskôr do 15 dní v súlade s príslušnými ustanoveniami
zákona.
VI.
Zodpovednosť za vady a reklamácie
1. Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je
určené pri tovare inak, je poskytovaná zákonom stanovená záručná doba 24
mesiacov. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že vada bola spôsobená
mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním alebo skladovaním výrobku v
nevhodných podmienkach. Za vady vzniknuté nesprávnym používaním tovaru alebo
živelnou pohromou predávajúci nezodpovedá. Záruka sa tiež nevzťahuje na bežné
opotrebenie výrobku spôsobené jeho užívaním. Kratšiu životnosť nie je možné
považovať za vadu. Za výrobné vady zodpovedá výrobca.
2. Vady ktoré nemohli byť zistené pri
preberaní tovaru a na ktoré sa vzťahuje záručná doba je odberateľ povinný reklamovať
u dodávateľa písomnou reklamáciou. V prípade, že odberateľ prevezme tovar,
ktorý nebol predmetom kúpnej zmluvy má odberateľ právo na bezplatnú výmenu
tovaru v zhode s kúpnou zmluvou. Zodpovednosť za škodu prechádza na kupujúceho
v momente prevzatia tovaru od dopravcu. Z tohto dôvodu je odberateľ povinný
skontrolovať si tovar pri preberaní od dopravcu. Pokiaľ odberateľ zistí
poškodenie je v jeho záujme zaznamenať poškodenie v prítomnosti prepravcu. Za
škody spôsobené pri preprave nesie zodpovednosť prepravca. Podpísaním prevzatia
tovaru odberateľ potvrdzuje prevzatie tovaru v nepoškodenom stave.
3. V prípade uplatňovania reklamácie sa
odporúča spotrebiteľovi telefonicky oznámiť predávajúcemu, že daný produkt
vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa
odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
4. Ak je kupujúcim právnická osoba alebo
podnikateľ, zodpovednosť za vady predaného tovaru sa riadi podľa ustanovení §
422- § 441 zákona č. 513/1991 Zb. - Obchodného zákonníka.
VII.
Ochrana osobných údajov
Predávajúci týmto oznamuje kupujúcemu, že v
zmysle ust. § 10 ods. 3 písm.. b) zákona č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných
údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
(ďalej len "ZnOOÚ") predávajúci ako prevádzkovateľ bude v procese
uzatvárania kúpnej zmluvy spracúvať osobné údaje kupujúceho bez jeho súhlasu
ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie osobných údajov kupujúceho bude
vykonávané predávajúcim v predzmluvných vzťahoch s kupujúcim a spracúvanie
osobných údajov kupujúceho je nevyhnutné na plnenie z kúpnej zmluvy, v ktorej
vystupuje kupujúci ako jedna zo zmluvných strán.
Predávajúci sa zaväzuje, že bude s osobnými
údajmi kupujúceho zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi
SR.
Predávajúci vyhlasuje, že bude spracúvať
osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a bude konať spôsobom, ktorý neodporuje
ZnOOÚ ani iným záväzným právnym predpisom a ani ich nebude obchádzať.
Predávajúci vyhlasuje, že súhlas dotknutej osoby si nebude vynucovať a ani
podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo
povinnosti ustanovenej predávajúcemu.
Predávajúci oznamuje týmto kupujúcemu, že v
súlade s ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bid 4 ZnOOÚ pri spracúvaní osobných
údajov kupujúceho sa predpokladá, že osobné údaje kupujúceho budú poskytnuté a
sprístupnené následovným tretím stratám, resp. okruhu príjemcov:
SDS - Smart Delivery Service SK, s.r.o. Dunajská 46, 811 08 Bratislava,IČO: 45487880
Quality Delivery Logistics, s.r.o. Sládkovičova 27/A, 974 05 Banská Bystrica, IČO: 55 674 844
Vašu spokojnosť s nákupom zisťujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je náš e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakaždým, keď u nás nakúpite, pokiaľ v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorších predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej pošty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe nášho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisťovaní vašej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vašej spätnej väzby a analýz nášho trhového postavenia využívame sprostredkovateľa spracúvania, ktorým je prevádzkovateľ portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môžeme odovzdávať informácie o kúpenom tovare a vašu e-mailovú adresu. Vaše osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môžete kedykoľvek vyjadriť námietku odmietnutím ďalších dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vašej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasielať.
VIII. Záverečné ustanovenie
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky boli
formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok
a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V
prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré
ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom
alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti
príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.
2. Práva spotrebiteľa vo vzťahu k
predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom
predaji a zásielkovom predaji č.102/2014 Z.z v znení neskorších zmien a
predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté.
3. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne
neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa
riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.
4. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že
plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú alebo elektronickú formu
komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako
platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
IX.
Bezplatný odber starých pneumatík
1. Naša spoločnosť zabezpečuje bezplatný
spätný zber opotrebovaných pneumatík od konečných používateľov na základe § 71 zákona č.79/2015 Z.z. na
adrese prevádzky.
2. Bezplatne odovzdať staré pneumatiky môžete
v sídle našej prevádzky Q Service, Stropkovská 474, 089 01 Svidník.